خرید | فروش | قیمت سنگ تکاب در مازندران

خرید | فروش | قیمت سنگ تراورتن تکاب در استان اصفهان و مازندران بابل ساری چالوس آمل و ...

خرید | فروش | قیمت سنگ تکاب در مازندران

خرید | فروش | قیمت سنگ تراورتن تکاب در استان اصفهان و مازندران بابل ساری چالوس آمل و ...

سنگ تراورتن تکاب

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

سنگ تراورتن تکاب

سنگ تراورتن تکاب

 سنگ تراورتن تکاب یکی از سنگ های رنگی تراورتن است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد اش طرفداران زیادی درداخل کشور دارد. این سنگ در خارج از کشور نیز بسیار پر استفاده است. معدن های این سنگ در شهر تکاب قرار گرفته اند و به علت دوری این شهر از مراکز سنگبری کارخانه های زیادی زیر بار کرایه و قیمت بالای آن نمی روند. همچنین دور بودن این شهر باعث می شود که شرایط رفت و آمد و خرید این سنگ نیز مشکل شود.  

 سنگ تراورتن تکاب

این سنگ به علت زیباییش قیمت نسبتا بالایی هم در کوپ خام و هم در سنگ فرآوری شده دارد. سنگ پر سوراخی است که سیمان گیر آن را بسیار مطلوب می کند اما از طرفی مصرف رزین بسیار بالایی دارد و در هنگام تولید هزینه نسبتا زیادی بر می دارد. این سنگ در سورت اصلی تراورتن تکاب مشکی (سیلور تکاب) و تراورتن تکاب قهوه ای (خرمایی تکاب) به بازار عرضه می شوند. هر دوی این سنگ ها استفاده و طرفداران خود را دارند. طرحی که در سطح این سنگ وجود دارد واقعا منحصر به فرد است. از لحاظ یکدست بودن نیز بافت یکنواختی دارد.


سنگ سیلور تکاب و خرمایی تکاب هر دو در طرح نما مورد استفاده قرار می گیرند اما به علت قیمت بالا بیشتر به عنوان حاشیه قرار داده میشوند. همچنین سنگ تکاب در لابی ها و کنار درب آسانسور نیز پر استفاده می باشند. تفاوت رنگ بالای این سنگ با تمام سنگ های دیگر تراورتن این اجازه را می دهد که محدودیتی برای کار شدن این سنگ وجود نداشته باشد. سنگ تکاب حتی به عنوان حاشیه در کف نیز استفاده می شود.

 

منبع: www.yass-group.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۱
اندیشه فرزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی